ComeOn Danmark bliver til klassens frække dreng

admin
February 10, 2021
1226 Views

Comeon er en stor international bookmaker som lancerede i Danmark i 2020. Du husker sikkert tv og radio reklamerne med den højt råbende “Cooome oon” sang som kørte i A rotation over en længere periode.

Denne artikel er GRATIS – takket være annoncekroner og sponsorede artikler. Reklamelinks vil indgå i artiklen.

De gik i luften med et casino tilbud som langt de fleste ønskede at deltage i. De gav og giver stadig 5 gratis spins hver fredag ml. 17-20. Pludselig ud af ingenting forsvandt denne kampagne over en længere periode før den pludselig kom igen!

“Spillemyndigheden har fundet ud af hvor awesome bonusbaren er!”

Armbevægelserne var høje da ComeOn annoncerede at deres loyalitetsprogram “Bonusbaren” er kommet retur. De kunne nu igen kan tilbyde 5 gratis freespins til dets spillere. I en af deres mange farverige nyhedsmails skrev de at det længe ikke havde været muligt at tilbyde spillerne gaver. Der er ganske rigtigt at Spillemyndigheden for længe siden restrikterede muligheden for at give individuelle bonusser. Nu er der dog åbnet op for at man kan uddele bonusser hvis 100.000 kunder har mulighed for at tage imod tilbuddet. I og med alle kunder automatisk er kvalificeret til deres loyalitetsprogram “Bonusbaren” var muligheden åben for dem.

Skærmprint af bonusbaren hos Comeon

Det kunne ikke gå hurtigt nok før en nyhedsmail til alle spillere var blevet sendt ud. Spillemyndighederne har fundet ud af hvor awesome bonusbaren er – og derfor er den åbnet igen fra idag! lød det fra Comeon Danmark, til alle deres spillere i Danmark. Hvor meget de nu end er enige i den udmelding i Spillemyndighedernes lokaler i Odense, er det i hvertfald blevet mere reglen end undtagelsen at besøge Comeon efter fredagsbaren er overstået.

ComeOn! er en udfordre i Danmark som gerne vil gøre tingene på en uformel, underholdende og sjov måde, det kan jeg godt li’.

Nicklas Bendtner – ComeOn Pressemeddelse

ComeOn Danmark & Nicklas Bendtner går sammen

ComeOn har nu taget yderligere 3 skridt op på frækhedsbarometeret i form af deres signing af Nicklas Bendtner. Han skal fungere som frontfigur for deres danske marked. Efter alt at dømme er matchet nærmest komplet. Der er endnu ikke blevet publiceret noget kommercielt, men mon ikke der bliver en masse humor involveret. Sjov med selverkendelse er ihvertfald blevet taget godt imod senest da Nicklas Bendtner var frontfigur i bilmærket Opels markedsføringskampagner på TV.

Dette sker dog i en tid hvor spillebranchen er gået sammen om at udfase kendte ansigter i deres markedsføring. Det skete efter den del ramaskrig på diverse medier. ComeOn er ikke en del af brancheforeningen “Spillebranchen”, og går nu direkte imod de seneste tiltag som blev indført. Frygten går ifølge Spillebranchens direktør Morten Rønde på at det kommer til at skabe en ulige konkurrence fordel når andre som ikke er med i brancheforeningen går direkte imod deres markedsføringskodeks udtaler han i et interview med nyhedsmediet Betxpert.

Author admin